Splošni pogoji poslovanja
Ti splošni pogoji se uporabljajo za vse aktivnosti omogočene v spletni trgovini, ki je dostopna na DorinSijaj.si (v nadaljevanju spletno mesto).
Spletno trgovino DorinSijaj.si upravlja podjetje Dorin Dom d. o. o., Miklavška cesta 59A, 2311 Hoče, Matična številka: 9093010000, Davčna številka: SI68290934 (v nadaljevanju podjetje).
Vpisano v sodni register Republike Slovenije s sklepom Okrožnega sodišča v Mariboru, opr. Srg 2022/39547, dne 24.3.2022.
Splošni pogoji so zavezujoči za vse uporabnike, ki imajo dolžnost, da pogoje pozorno preberejo. Šteje se, da se uporabnik z uporabo spletne strani strinja s temi splošnimi pogoji. V kolikor se uporabnik deloma ali v celoti ne strinja s splošnimi pogoji, mora takoj prenehati uporabljati spletno stran.
Spletno mesto je na voljo v stanju „takšno kot je“. Pred zaključkom nakupa oziroma oddajo naročila mora kupec s klikom potrditi seznanjenost in strinjanje s temi pogoji poslovanja, sicer naročila ne more oddati. Pogoji poslovanja so na voljo na spletni strani https://dorinsijaj.si/pogoji-poslovanja/.
Podjetje si prizadeva zagotavljati natančnost in ažurnost podatkov na spletnem mestu. Hkrati si pridržuje pravico, da spreminja vsebino spletnega mesta ali preneha z njegovim dopolnjevanjem kadarkoli, brez vsakršnega predhodnega obvestila. Prav tako lahko kadarkoli in brez kakršnegakoli obvestila spremeni storitve, izdelke, cene ali programe, opisane na tem spletnem mestu.
1. Definicije
»Podjetje« je družba Dorin Dom d. o. o., Miklavška cesta 59A, 2311 Hoče, ki je lastnik in upravitelj spletnega mesta DorinSijaj.si, kjer deluje spletna trgovina. V tej zvezi je podjetje Dorin Dom d. o. o. ponudnik oz. prodajalec artiklov v spletni trgovini.
»Spletno mesto« je spletna stran, dostopna na DorinSijaj.si, ki jo upravlja podjetje in kjer deluje spletna trgovina.
»Uporabnik« je vsaka oseba, ki uporablja spletno mesto.
»Kupec« je vsaka oseba, ki opravi nakup v spletni trgovini.
»Potrošnik« je fizična oseba, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti.
»Politika zasebnosti« je dokument, kjer so na voljo vse informacije o obdelavi osebnih podatkov, ki poteka v okviru spletnega mesta. Dostopna je na tej povezavi.
»Politika uporabe piškotkov« je dokument, kjer so na voljo vse informacije o uporabi piškotkov, ki poteka v okviru spletnega mesta. Dostopna je na tej povezavi.
»Pravica do odstopa nakupa« je pravica potrošnika, da v roku 14 dni od dobave odstopi od nakupa brez navedbe razloga.
2. Spletna trgovina DorinSijaj.si
Spletna trgovina je namenjena končnim potrošnikom (B2C) ter pravnim osebam in gospodarskim subjektom (B2B). Spletna trgovina omogoča možnost izdaje računov pravnim osebam in drugim zavezancem za DDV. Naknadni popravki izdanih računov iz fizične na pravno osebo niso mogoči. V primeru, da želite vzpostaviti kontinuiran B2B odnos z našim podjetjem ter v primeru nakupa večje količine izdelkov (celoten paket /karton), se lahko obrnite tudi na info@dorinsijaj.si.
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika in spletne trgovine ter urejajo poslovni odnos med spletno trgovino in kupcem. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.
Za opravo nakupa je kupec dolžan sprejeti splošne pogoje v celoti, kot veljajo v času izvedbe nakupa. Potrditev splošnih pogojev ob oddaji naročila preko spletne trgovine predstavlja zavezujočo pogodbo med kupcem in podjetjem in seznanjenost z vsebino teh splošnih pogojev.
a) Vzdrževanje in posodabljanje
Spletna trgovina je kupcem na voljo ves čas, pri čemer si podjetje pridržuje pravico, da spletno trgovino začasno onemogoči ali ukine brez vnaprejšnjega opozorila.
Zaradi vzdrževanja in posodabljanja je lahko spletna trgovina začasno nedostopna oz. je izvršitev plačil začasno onemogočena. Podjetje ne nosi odgovornosti za kakršnokoli škodo, ki bi lahko nastala v času vzdrževanja in/ali posodobitve spletne trgovine.
b) Dostopnost informacij
Podjetje se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:
- podatke o podjetju, vključno s podatki o vpisu v register z navedbo registra in številke vpisa,
- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta),
- bistvene lastnosti artiklov ter rok veljavnosti tega podatka,
- dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
- pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),
- cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,
- način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,
- časovno veljavnost ponudbe,
- rok, v katerem lahko potrošnik odstopi od pogodbe in pogoje za odstop,
- pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Pri pripravi ali delovanju spletne strani lahko pride do napak, na katere podjetje ne more vplivati in zanje ne odgovarja.
c) Izvedba nakupa
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu »Naročilo potrjeno«). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji nakupa fiksirani in veljajo tako za prodajalca kot za kupca. Kot kupec se šteje oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče. Kupoprodajna pogodba (tj. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku podjetja.
d) Postopek nakupa:
- Kupec v ponudbi spletne trgovine izbere željen artikel ter željeno količino in izbiro potrdi s klikom na gumb »Dodaj v košarico«. V primeru nakupa več različnih artiklov, se postopek pri vsakem artiklu lahko ponovi. Ko je zbiranje artiklov končano, kupec nadaljuje nakupni proces s klikom na »Nadaljuj na blagajno«.
- V naslednjem koraku, kupec izpolni obrazec z osebnimi podatki, ki so potrebni za dostavo željenega naročila. Po izpolnitvi obrazca, ima kupec v določenih primerih možnost izbrati več različnih načinov dostave, ter dodati k naročilu dodatne izdelke ali storitve. Kupec je v tem koraku obveščen tudi o predvidenem terminu dostave. Pred zaključkom nakupa, ima kupec možnost izbrati med različnimi plačilnimi metodami. Glede na izveden izbor, se kupcu pred zaključkom nakupa ponovno izračuna končna vrednost naročila za plačilo. Kupec nakupni proces zaključi s klikom na »Zaključi nakup«.
- Po zaključenem nakupu se kupcu na spletni strani prikaže potrditveno sporočilo, da je bilo naročilo uspešno oddano, skupaj z podrobnostmi oddanega naročila.
Takoj po opravljenem in obdelanem naročilu, prejme kupec na vpisan elektronski naslov (glej 2. točka zgoraj) potrditveno elektronsko sporočilo s povzetkom naročila, ki se šteje kot račun. Na računu sta razčlenjena cena produktov in vsi stroški v zvezi z nakupom. Hkrati je podano obvestilo o pravici do odstopa od nakupa. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov prodajalec ni dolžan upoštevati.
Vse informacije, ki jih kupec posreduje pri izvedbi naročila se obravnavajo skladno s politiko zasebnosti.
Ob potrditvi naročila se zaračuna celoten znesek izbranega nakupa, vključno z morebitnimi stroški dostave ali drugimi stroški, ki se nanašajo na nakup. O vseh dodatnih stroških je kupec obveščen pred izvedbo nakupa. Dodatni stroški so lahko povezani tudi z izbranim načinom plačila.
e) Dodatno glede nakupa
Kupec je dolžan naročeni paket prevzeti in plačati odkupnino. V primeru lažnega naročila ali naročil, se informacija o IP naslovu, iz katerega je bil opravljen goljufiv nakup, odstopi v nadaljnjo obravnavo varnostnim in pravosodnim organom kot zloraba spletne trgovine oz. povezan kibernetski kriminal.
Ponudnik (podjetje) ima pravico, da odkloni/zavrne prodajo in pošiljanje naročil tistim kupcem, ki so v preteklosti podjetje oškodovala zaradi neprevzema paketa. Ponudnik te kupce obvesti po elektronskem sporočilu in jih seznani, da jim je naročilo iz plačila po povzetju spremenil v plačilo »nakazilo na TRR«. Stranka se sama odloči, ali bo naročilo poravnala ali ne. V kolikor ga ne, ponudnik kupcu ne pošlje oddanega naročila. Naročila s plačilom po TRR so odpremljena, ko/če ponudnik od kupca prejme plačilo na svoj bančni račun.
f) Nakup za pravne osebe in gospodarske subjekte (B2B)
Ti splošni pogoji se smiselno uporabljajo za odnose B2B.
Postopek nakupa za pravne osebe in gospodarske subjekte (podjetnik, družba, javni zavod) je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da v prvem koraku takšen kupec izbere opcijo račun na podjetje in potrdi strinjanje s pogoji poslovanja. Prodajalec si pridružuje pravico, da za posamezne artikle onemogoči izdajo računa na pravno osebo.
V primeru izdaje računa na podjetje, kupec sprejme pogoje poslovanja, ki veljajo za odnose B2B. Bistvena razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: gospodarski subjekti in druge pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Za pravne osebe torej ne veljajo pravice opredeljene v točki 7. teh splošnih pogojev.
Pravnim osebam in gospodarskim subjektom je omogočeno vračilo dobavljenih artiklov v okviru jamčevalnih zahtevkov na podlagi splošnih pravil Obligacijskega zakonika (izključena je uporaba zakonodaje s področja varstva potrošnikov).
Vračilo kupnine za pravne osebe in gospodarske subjekte, ni možno.
Spletna trgovina pravnim osebam in gospodarskim subjektom omogoča naslednje načine plačila:
- z gotovino ob prevzemu oz. plačilo ob povzetju (z zakonskimi omejitvami gotovinskega plačevanja do vsakokrat predpisane višine z zakonom)
- z nakazilom na račun po ponudbi/predračunu
- s plačilno oziroma kreditno kartico
- preko aplikacije Paypal, FLIK in drugih aktualno s strani prodajalca ponujenih možnosti;
- odloženo plačilo (velja za organizacije javne in lokalne uprave ter podjetja, ki dosegajo ustrezno boniteto).
Pri posameznih naročilih z izbranim načinom plačila ob povzetju oz. prevzemu, si prodajalec pridružuje pravico zahtevati plačilo z nakazilom na bančni račun po ponudbi/predračunu.
3. Cena, plačilo, promocije
a) Cene
Vse cene na spletnem mestu so navedene v EUR in vsebujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila. Ponudba velja do preklica.
b) Metode plačila
Spletna trgovina omogoča naslednje oblike plačila:
- plačilo po povzetju – kupec plača dostavljalcu z gotovino ali kreditno kartico, ko slednji dostavi naročeno blago na kupčev naslov;
- plačilo po predračunu;
- plačilo s kreditno kartico;
- plačilo preko aplikacije Paypal, FLIK in druge aktualne s strani prodajalca omogočene možnosti.
Kupec jamči, da ima sposobnost in pravico opravljati transakcije skladno z izbrano metodo plačila. Z izbrano metodo plačila kupec določi način morebitnega nadaljnjega denarnega toka, ki bo potekal med strankama. Skladno z izbrano metodo plačila, je kupec dolžan v celoti poravnati stroške naročila (vključno z morebitnimi stroški povezanimi s samo transakcijo in dostavo).
Podjetje si pridržuje pravico, da izbrano plačilno metodo verificira z dvostopenjsko avtentikacijo (potrdilo o izvršenem plačilu).
c) Promocijska koda
V spletni trgovini potekajo popusti in druge akcije, ki prinašajo različne ugodnosti pri nakupu in so časovno omejene (koda za popust, promocijska koda in bonus).
Aktivno promocijsko kodo kupec poišče v oglasnih sporočilih ali katerem drugem mediju. V primeru, da kupec izkoristi promocijsko kodo, vendar naročilo s koriščeno kodo kasneje prekliče, do nove ugodnosti iste kode ni več upravičen.
Postopek uporabe promocijske kode: Ko je zbiranje artiklov končano, kupec nadaljuje nakupni proces s klikom na »Nadaljuj na blagajno«, kjer izbere način dostave, navede naslov za dostavo in izbere način plačila. V istem koraku se nahaja polje »promocijska koda«, kamor kupec vpiše promocijsko kodo in vnos potrdi s klikom na gumb »Uporabi«.
V vsakem nakupu je možno izkoristiti le eno promocijsko kodo (na primer: ob naročilu 2 artiklov lahko sočasno uporabite največ 1 promocijsko kodo). Vrednost naročila mora biti vsaj 1,00 EUR višja od vrednosti promocijske kode za popust. Ko kupec vpiše promocijsko kodo, se vrednost promocijske kode avtomatsko odšteje od cene naročila v zadnjem koraku – Povzetek naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati. Kombinacija različnih oblik ugodnosti (koda za popust, promocijska koda in bonus) znotraj istega naročila ni mogoča.
Določene promocije so omejene na nove uporabnike, ki še niso opravili nakupa v spletni trgovini, kar pomeni, da ugodnost ne velja za obstoječe uporabnike. Vsakršni poskusi izigravanja promocij v nasprotju z njihovim namenom se nemudoma blokirajo, elektronski naslovi, uporabljeni za zlorabo pa se izbrišejo brez predhodnega opozorila. Popusti in druge akcije se praviloma ne seštevajo, razen če je to izrecno navedeno ob posamezni promociji.
Pridržujemo si pravico, da nekajkrat na mesec pošljemo komercialne emaile in novice, ki so povezane z našimi izdelki ali promocijami.
4. Nagradne igre
a) Temeljni pojmi
Organizator nagradne igre je podjetje.
Udeleženec nagradne igre je lahko (le) fizična oseba, ki sodeluje v razpisanih nagradnih akcijah. Za sodelovanje v nagradni igri ni potreben nakup storitev ali proizvodov organizatorja nagradne igre.
Dobitnike nagrad določi funkcija računalniškega izbora naključno ali jih določi komisija organizatorja.
b) Pravica sodelovanja v nagradni igri (in ostalih podelitvah artiklov ali bonov)
Udeleženci nagradne igre so lahko fizične osebe, ki so državljani Republike Slovenije. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, zaposlene pri organizatorju nagradne igre in njihovi ožji družinski člani ter osebe zaposlene pri drugih pravnih osebah, povezanih z izvedbo te nagradne igre. Pravne osebe ne morejo biti udeleženec nagradne igre. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, ki ne sprejmejo pravil nagradne igre. Šteje se, da je udeleženec sprejel pravila nagradne igre s tem, ko je sodeloval v razpisani nagradni igri.
c) Elektronsko nagradno žrebanje
V žrebanju lahko sodelujejo vsi udeleženci nagradne igre. En udeleženec lahko v nagradnem žrebanju sodeluje samo enkrat. Rezultat žreba je dokončen. Pritožba ni mogoča. Dobitnik bo o prejetju in načinu prevzema nagrade obveščen po elektronski pošti.
d) Obveznosti izžrebanca
Izplačilo nagrade v gotovini ni možno, ravno tako je ni mogoče zamenjati za drug artikel. Dobitnik je dolžan organizatorju nagradne igre v pisni obliki (e-pošta) posredovati svoje osebne podatke – ime, priimek, naslov, e-naslov in telefonsko ter davčno številko, vse najkasneje v dveh dneh po prejemu obvestila, da je dobitnik nagrade.
Plačilo vseh davkov od nagrad (vključno z DDV-jem) je odgovornost organizatorja. Organizator bo dobitnikom nagrad poslal potrdilo v skladu z zakonom o dohodnini in pravilnikom o dostavi podatkov za odmero dohodnine. Nagrajenec je dolžan prijaviti vrednost nagrade v napoved za odmero dohodnine. Ob prevzemu nagrade je nagrajenec dolžan izpolniti izjavo o prevzemu nagrade. Organizator ni odgovoren za davke, ki se lahko pojavijo v povezavi s kakšnimi drugimi nagradami. V kolikor nagrajenec ne izpolni vseh obveznosti po teh splošnih pogojih in organizatorju ne posreduje zahtevanih podatkov, se šteje, da nagrajenec nagrade ne želi sprejeti ter je tako organizator v razmerju do nagrajenca prost vseh obveznosti po tej nagradni igri in pridobi pravico z nagrado razpolagati v kakršenkoli drug namen. Nagrade niso prenosljive. V kolikor organizator nagradne igre v roku treh (3) delovnih dni od trenutka, ko dobitniku pošlje obvestilo o tem, da je bil izžreban, iz katerega koli razloga (npr.: dobitnik izjavi, da nagrade ne želi sprejeti, naslov ali elektronski naslov je nepopoln ali napačen ipd.) ne prejme vseh potrebnih podatkov ter izjave, da želi prejeti nagrado, se šteje, da dobitnik nagrade ne želi sprejeti ter je tako organizator v razmerju do izžrebanca prost vseh obveznosti po tej nagradni igri in pridobi pravico z nagrado razpolagati v kakršenkoli drug namen.
e) Varstvo osebnih podatkov
Organizator nagradne igre, vse osebne podatke, ki jih ob izvedbi nagradne igre pridobi od udeležencev, varuje v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Organizator sme osebne podatke, pridobljene od udeležencev uporabljati izključno za namene, za katere so bili pridobljeni. Udeleženec nagradne igre soglaša, da mu organizator lahko pošilja obvestila v zvezi s ponudbo organizatorja. Udeleženec oziroma njegov skrbnik ali zakoniti zastopnik lahko kadarkoli prekliče svoje soglasje za uporabo osebnih podatkov, pridobljenih v nagradni igri za namene neposrednega trženja. Organizator nagradne igre si pridržuje pravico, da podelitev nagrad organizira kot javni dogodek. S sodelovanjem v nagradni igri, udeleženec dovoljuje, da se njegovo ime in naslov uporabijo v avdio, foto in video materialu organizatorja nagradne igre. Izžrebanec dovoljuje organizatorju nagradne igre objavo svojih osebnih podatkov v sredstvih javnega obveščanja in na svetovnem spletu z namenom obveščanja o rezultatih žrebanja oziroma prevzema nagrade.
f) Objava pravil nagradne igre
Udeleženci nagradne igre z oddajo svojih podatkov prek vnosne forme na tej strani, soglašajo, da so s pravili seznanjeni in se zavezujejo, da bodo ravnali v skladu s pravili nagradne igre. V primeru kakršnegakoli spora ali nejasnosti štejejo ta pravila za primarna v odnosu do vseh morebitnih drugih objav, bodisi v tiskani, elektronski ali katerikoli drugi obliki.
5. Dostava blaga
Naročeni izdelki bodo dostavljeni na naslov, ki ga je udeleženec ali kupec navedel kot naslov za dostavo. Predviden rok dostave je kupcu predstavljen ob oddaji naročila in predvidoma znaša med 2-5 delovnih dni. Podjetje/prodajalec si pridržuje pravico, da dostavni rok podaljša v primeru povečanega povpraševanja ali zamud dostavnih služb. Dostava blaga v spletni trgovini DorinSijaj.si je možna izključno znotraj Republike Slovenije.
Spletna trgovina DorinSijaj.si ponuja možnost dostave naročenega blaga preko poštnih/dostavnih pogodbenih partnerjev ali možnost osebnega brezplačnega prevzema.
V primeru izbrane opcije osebnega prevzema, bo prodajalec preko elektronske pošte obvestil kupca, ko bo naročeno blago pripravljeno za prevzem. Po prejetem obvestilu, je prevzem mogoč vsak delovni torek in četrtek, času od 11.00 do – 13.00 ure v skladišču na naslovu prodajalca Miklavška cesta 59A, 2311 Hoče. V primeru izbrane opcije osebnega prevzema, ni možno plačilo z gotovino, temveč samo z ostalim ponujenimi možnosti plačila.
a) Neuspešna dostava
V primeru, da dostavljavec s kupcem ne uspe vzpostaviti stika, niti se kupec ne odzove na sporočilo dostavljalca kje, od kdaj in v kakšnem roku lahko kupec prevzame naročilo oziroma paket, se ob neuspehu vročitve, paket z izdelki vrne pošiljatelju.
Za neuspešno dostavljena pred-plačana naročila, se vračilo kupnine (z odbitimi stroški dostave) izvede samodejno v 8 (osmih) delovnih dneh po tem, ko skladišče evidentira vračilo paketa oz. podjetje ugotovi, da paket ni bil uspešno dostavljen. Ta določba ne velja za odnose B2B.
b) Ne prevzem blaga in krivda kupca
Za neuspešno dostavljena naročila s plačilom po povzetju se šteje, da pogodba še naprej velja. V kolikor kupec paketa ne prevzame, se šteje, da je s svojo opustitvijo prodajalcu povzročil premoženjsko škodo.
V kolikor kupec naročenega blaga, ki je poslano s plačilom po povzetju, ne prevzame v nobenem primeru, in je po preteku čakalnega roka na prevzemni točki vrnjen na naslov prodajalca, NE gre za opcijski odstop od pogodbe po Zakonu o varstvu potrošnikov. Pogodba je v takšnem primeru še naprej veljavno sklenjena oz. preneha po krivdi kupca. Kupec zato odgovarja prodajalcu za škodo, ki mu nastane zaradi pošiljanja in vračanja izdelkov podjetju, za kar mu prodajalec izstavi račun, ki ga je kupec dolžan poravnati. Stroški ne prevzema naročila se obračunajo minimalno v pavšalnem znesku 10,00 EUR in vključujejo administrativne stroške, stroške pakiranja, pošiljanja in vračila pošiljke. V kolikor za prodajalca nastane višja škoda, se ta kupcu obračuna v višini kot je dejansko nastala. V primeru neplačila navedenega računa, ima prodajalec pravico, da se posluži razpoložljivih pravnih sredstev izterjave.
c) Stroški dostave
V ceni artiklov ni vključen morebiten strošek dostave. Strošek dostave je razviden v spletni trgovini, kjer kupec izbere način dostave. Ob zaključku naročila, se prikaže pregled cene, ki je razdeljen na strošek nakupa, strošek dostave in skupen strošek.
Stroški dostave znašajo 5,89 EUR in se kupcu zaračunajo tekom postopka naročila, kar je ob oddaji naročila tudi vidno. Kupec ima na voljo tudi opcijo, da se odloči za prednostno dostavo (t.i. opcijo »preskoči vrsto«). V tem primeru se kupcu zraven prej navedenega stroška dostave (5,89 EUR) dodatno zaračuna še znesek 2,40 EUR. Prednostna dostava pomeni, da bo blago odposlano še istega dne, kot je bilo izvedeno naročilo v spletni trgovini, vendar od pogoju, da je kupec naročilo oddal do 13.00 ure.
Za naročila v vrednosti nad 60,00 EUR je dostava (v Republiki Sloveniji) brezplačna.
OPOZORILO ZA NAKUPE Z MOŽNOSTJO PLAČILA PO POVZETJU Z GOTOVINO:
V primeru, nakupa z možnostjo plačila po povzetju z gotovino (velja samo za dostave v Republiki Sloveniji), je kupec dolžan ob prevzemu blaga s to opcijo nakupa, plačati dodatnih 1,99 EUR stroškov.
6. Varnostna opozorila k uporabi vseh izdelkov
Uporaba izdelkov spletne trgovine je lahko povezana z določenim tveganjem za zdravje in življenje.
S sklenitvijo kupoprodajne pogodbe, je kupec seznanjen in izrecno soglaša, da uporaba takšnih izdelkov predstavlja določeno tveganje, ki ga kupec v celoti sprejema. Z naročilom in/ali uporabo teh izdelkov se kupec nadalje strinja, da je seznanjen s tveganji, ki lahko vključujejo tveganje nastanka bolezni, poškodbe, invalidnosti ali smrti. Zgolj primeroma se navaja, da lahko posamezen izdelek povzroča hude opekline kože in poškodbe oči ter je ob zaužitju zdravju škodljiv. Kupec v celoti prevzema odgovornost za kakršnekoli posledice, ki bi lahko izvirale iz naročila in/ali uporabe izdelkov.
Neugodni učinki ponujenih izdelkov na zdravje ljudi in okolje so v skladu z relevantno zakonodajo, navedenih v navodilih za uporabo konkretnega izdelka. Navodila za uporabo so skladna z varnostnimi listi, izdanimi na podlagi registracije, evalvacije, avtorizacije in omejevanja kemikalij v skladu s pravom EU.
Pred uporabo vsakega izdelka je potrebno skrbno in natančno prebrati navodila o uporabi. Izdelkov ni dovoljeno uporabljati na načine, ki niso navedeni v navodilih.
Vsak izdelek, je potrebno pred uporabo na varen način preizkusiti. V kolikor kupec ni popolnoma prepričan, na kakšen način bi izdelek preizkusil, ima dolžnost, da izdelka ne uporablja, in se o načinu uporabe posvetuje s prodajalcem ali proizvajalcem.
Kupec oziroma uporabnik mora pred uporabo prebrati in upoštevati navodila, priložena določenemu izdelku. Prodajalec ne prevzema nikakršne odgovornosti za škodo, posredno ali neposredno, ki bi lahko nastala z uporabo izdelkov, naročenih preko spletne trgovine, ne glede na to ali je šlo za pravilno ali nepravilno rabo izdelka s strani kupca ali tretje osebe. Ta izključitev je v veljavi v največji možni meri, ki jo dopušča zakonodaja.
V primeru odškodninskega zahtevka proti prodajalcu, prodajalec svojo odgovornost za škodo omejuje na trikratnik prodajne vrednosti izdelka.
Prodajalec si prizadeva za čim podrobnejši in pravilnejši opis izdelkov in slik. Kljub temu, ne more zagotoviti, da so vsi navedeni podatki o izdelkih in njihove slike popolnoma točni. Določeni izdelki se lahko pridobivajo od različnih dobaviteljev, zato lahko pride do manjših odstopanj pri embalaži ali izgledu izdelka. Ta odstopanja nikakor ne vplivajo na kvaliteto ali funkcionalnost izdelka.
7. Pravica do odstopa od nakupa
Upravljalec spletne trgovine DorinSijaj.si je družba DORIN DOM d.o.o., s poslovnim naslovom Miklavška cesta 59A, 2311 Hoče, Slovenija.
Identifikacijska številka za DDV in davčna številka: SI 68290934, vpisana v Poslovni register Slovenije z matično številko: 9093010000.
Tel. št.: 051 665 101
E-pošta: info@dorinsijaj.si
Potrošnik nima stroškov, povezanih s komunikacijo po elektronski pošti podjetja in klicu na telefonsko številko 051 665 101.
Bistvene lastnosti artiklov ali storitve, cena artiklov ali storitve (vključno z vsemi davki in drugimi dajatvami) ter podrobnejša ureditev plačila so z oddajo naročila fiksirani in se ne spreminjajo več. Sprememba načina dostave in predvidenega roka dobave ni možna.
V kolikor naročenega blaga ni na zalogi, vas o tem obvestimo, izdelek pa pošljemo takoj, ko je to mogoče.
Odstop potrošnika od pogodbe
Potrošnik (to velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje (pisno, ustno, na obrazcu …), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga, razen če te stroške krije podjetje.
Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga mora vrniti ali izročiti podjetju oziroma osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu. To ne velja, če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago.
V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila vrne vsa prejeta plačila.
Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če se potrošnik izrecno strinja z uporabo drugega plačilnega sredstva in zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Podjetje lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.
Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je to posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če ga podjetje ni seznanilo s pravico do odstopa od pogodbe, skladno s 6. točko prvega odstavka 130. člena ZVPot-1.
Po določbi 138. člena ZVPot-1 lahko potrošnik obvestilo o odstopu predloži podjetju:
na obrazcu iz petega odstavka tega člena,
z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe,
ali preko spletne strani.
Obrazec za odstop potrošnika od pogodbe
8. Pravno obvestilo
Spletna trgovina DorinSijaj.si in vsi podatki na njej, besedila, slike izdelkov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.
9. Odgovornost za neskladnost blaga
Prodajalec ima obveznost, potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za neskladnosti, v kolikor bi jih blago imelo v času dobave.
Blago ni skladno s prodajno pogodbo zlasti, kadar (subjektivne zahteve):
- ne ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter nima funkcionalnosti, združljivosti, interoperabilnosti in drugih lastnosti, kot je zahtevano v prodajni pogodbi;
- ni primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal;
- ni dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi, ter
- ni posodobljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi.
Zraven navedenega iz prejšnjega odstavka, je blago neskladno tudi (objektivne zahteve), kadar:
- ne ustreza namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste, pri čemer je treba, kadar je to primerno, upoštevati druge predpise, tehnične standarde ali v primeru neobstoja takih tehničnih standardov panožne kodekse ravnanja, ki se uporabljajo za posamezni sektor;
- ni takšne kakovosti in ne ustreza opisu vzorca ali modela, ki ju je prodajalec dal na razpolago potrošniku pred sklenitvijo prodajne pogodbe, kadar je to primerno;
- ni dobavljeno skupaj s takimi dodatki, vključno z embalažo, navodili za namestitev ali drugimi navodili, za katere lahko potrošnik razumno pričakuje, da jih bo prejel, kadar je to primerno, in
- ni take količine ter nima značilnosti in drugih lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste in ki jih potrošnik lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakršne koli javne izjave, podane pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu prodajalca ali drugih oseb v predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če prodajalec dokaže, da:
- za javno izjavo ni vedel in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedel,
- je bila javna izjava do sklenitve prodajne pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način, kot je bila podana, ali
- javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za nakup blaga.
Postopek in jamčevalni zahtevki v primeru neskladnosti
Obvestilo o neskladnosti lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje na naslov prodajalca Dorin Dom d. o. o., Miklavška cesta 59A, 2311 Hoče. Prav tako lahko potrošnik pošlje obvestilo o neskladnosti preko elektronskega naslova: info@dorinsijaj.si.
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti obvesti prodajalca nemudoma, vendar najkasneje v 2 mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena. Potrošnik v obvestilu o neskladnosti natančno opiše neskladnost, priloži račun in prodajalcu omogoči, da stvar pregleda.
Prodajalec ne odgovarja za neskladnosti na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar dobavljena. Šteje se, da je neskladnost blaga obstajala že v času dobave, če se pojavi v roku enega leta od dobave blaga.
Jamčevalni zahtevki
V primeru pravilne notifikacije prodajalca o neskladnosti, je potrošnik, pod pogoji in v vrstnem redu iz tega odseka, upravičen, da:
- zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga. Da bi se vzpostavila skladnost blaga, lahko potrošnik izbere med popravilom blaga in zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom, razen če:
- je izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka nemogoča ali;
- izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka predstavlja nesorazmerne stroške za prodajalca v primerjavi z drugim jamčevalnim zahtevkom ob upoštevanju vseh okoliščin.
2. zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe oz. in zahteva vračilo plačanega zneska. Potrošnik lahko zahteva sorazmerno znižanje kupnine ali odstopi od prodajne pogodbe v katerem koli od naslednjih primerov:
- prodajalec ni popravil ali zamenjal blaga ali, kadar je to ustrezno, ni končal popravila ali izvedel zamenjave blaga v skladu s tem zakonom oziroma je zavrnil potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga;
- neskladnost obstaja, čeprav je prodajalec poskušal vzpostaviti skladnost;
- narava neskladnosti je tako resna, da upravičuje takojšnje sorazmerno znižanje kupnine ali odstop od prodajne pogodbe, ali
- je prodajalec izjavil ali pa je iz okoliščin očitno, da prodajalec ne bo vzpostavil skladnosti blaga v razumnem roku ali brez znatnih nevšečnosti za potrošnika.
V kolikor se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga, lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.
Potrošnik ima pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov, ki mu nastanejo zaradi uveljavljanja jamčevalnega zahtevka.
Odstop od prodajne pogodbe potrošnik uveljavlja z izjavo, s katero prodajalca obvesti o odločitvi, da odstopa od prodajne pogodbe. Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe, potrošnik prodajalcu na stroške prodajalca vrne blago.
Pravico do uveljavljanja neskladnosti natančneje ureja Zakon o varstvu potrošnikov, ter zakon, ki ureja obligacijska razmerja.
Prodajalec zavrne jamčevalni zahtevek v primeru:
- če ugotovi, da je bilo blago poškodovano zaradi nepravilnega ali malomarnega ravnanja kupca,
- če jamčevalnemu zahtevku ni priložena kopija računa,
- če so blagu odstranjene originalne etikete-kartončki, če so vidni znaki uporabe.
Potrošnik lahko od prodajalca zahteva, da v razumnem roku od trenutka, ko prodajalca obvesti o neskladnosti, ki ni daljši od 30 dni, brezplačno vzpostavi skladnost blaga brez znatnih nevšečnosti za potrošnika, pri čemer se upoštevata zlasti narava blaga in namen, za katerega potrošnik blago potrebuje.
Rok iz prejšnjega odstavka se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave. Pri določitvi podaljšanega roka se upoštevajo narava in kompleksnost blaga, narava in resnost neskladnosti ter napor, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave. Okoliščine iz druge alineje prejšnjega odstavka so zlasti vrednost, ki bi jo imelo blago, če ne bi bilo neskladno, pomen neskladnosti in možnost, da bi se potrošniku brez znatnih nevšečnosti zagotovil drug jamčevalni zahtevek.
Prodajalec lahko zavrne potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga, če popravilo in zamenjava nista mogoča ali če bi mu povzročila nesorazmerne stroške ob upoštevanju vseh okoliščin, tudi tistih iz prejšnjega odstavka.
Kadar je za vzpostavitev skladnosti potrebno popravilo ali zamenjava blaga, da potrošnik blago na voljo prodajalcu. Kadar je za vzpostavitev skladnosti potrebna zamenjava blaga, prodajalec zamenjano blago vzame nazaj na lastne stroške.
Potrošnik ne more odstopiti od prodajne pogodbe, če je neskladnost zgolj neznatna. Dokazno breme glede tega, ali je neskladnost neznatna, nosi prodajalec.
10. Odgovornost
Za zaplete in težave, ki bi nastale ob morebitni nepravilni uporabi blaga/storitev, podjetje ne odgovarja.
V kolikor se odločite za uporabo spletne trgovine in/ali spletnega mesta, soglašate, da ste to storili prostovoljno in nase prevzeli vsakršno tveganje. Spletno mesto in trgovina sta omogočena ˝takšna kot sta˝, brez kakršnekoli garancije, neposredne ali posredne. Vse omejitve odgovornosti, opredeljene v tem poglavju ali kjerkoli v teh splošnih pogojih, veljajo v največjem možnem obsegu, ki ga dovoljuje zakon.
Podjetje ne jamči za delovanje spletne trgovine in njenih funkcij, prav tako ne garantira, da bo spletna trgovina delovala brez napak, brez virusov ali kakršnekoli virusom podobne škodljive programske opreme. Podjetje ne jamči za kakršnokoli škodo, vključno z, a ne omejeno na: direktno, indirektno ali posledično škodo, ki bi lahko nastala oz. izvirala iz uporabe spletnega mesta.
V kolikor se odločite za uporabo spletne trgovine in izvedbo plačila preko te trgovine, izrecno soglašate, da je uporaba na vašo odgovornost in sami nosite vsa tveganja, povezana z izvedbo plačil preko spletne trgovine, vključno z, a ne omejeno na, neuspela plačila na strani uporabnika, napake pri plačilih in napake pri vračilih plačil v primeru reklamacije. Ta izključitev velja v največjem možnem obsegu, ki ga dovoljuje zakonodaja. Podjetje ne nosi nikakršne odgovornosti za škodo, ki lahko nastane iz uporabe spletnega mesta in/ali izdelkov, ki so na voljo v spletni trgovini.
11. Varstvo in hramba osebnih podatkov
Podjetje se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 in ZVOP-1.
Vse podrobne informacije o obdelavi osebnih podatkov, ki poteka na spletnem mestu najdete v zavihku Nastavitve zasebnosti (Politika zasebnosti ter Politika uporabe piškotkov)
Uporabnik se mora zavedati, da je dolžan spletnemu trgovcu posredovati svoje osebne podatke v pravilni in resnični obliki, prav tako je dolžan spletnega trgovca obvestiti o spremembi svojih podatkov. Uporabnik s sprejetjem teh pogojev potrjuje, da so osebni podatki, ki jih je navedel, pravilni.
Vsa dokumentacija vezana na pogodbeno razmerje se, kadar je v fizični obliki hrani na sedežu podjetja, kadar pa v elektronski obliki pa na strežniku podjetja. Za vprašanja v tej zvezi pišite na: info@dorinsijaj.si
12. Pritožbe in spori
Podjetje spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov ter se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. Podjetje se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si podjetje prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
V primeru težav se kupec s prodajalcem lahko poveže po elektronski pošti na info@dorinsijaj.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@dorinsijaj.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
13. Izključitev odgovornosti
Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za morebitne posledice pri uporabi spletne trgovine in njenih vsebin, vključno s kakršnokoli materialno ali nematerialno škodo. Uporabnik je sam odgovoren, da vsebino v spletni trgovini uporablja smotrno v svojo največjo korist. najvišje dobro.
Kljub temu, da je spletna trgovina zaščitena s protokolom za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov SSL certifikatom – Secure Sockets Layer (kratica SSL), ki je kriptografski protokol, ki omogoča varno komunikacijo na medmrežju, obstaja možnost za zlorabo spletne trgovine, na kar ponudnik nima vpliva. Iz tega razloga ponudnik izključuje odgovornost pri morebitnem prenosu zlonamerne programske opreme, ki bi se lahko uporabniku namestila na napravo, s katere dostopa do spletne trgovine. Ponudnik svetuje, da se uporabniki pred nevarnostjo okužbe ustrezno izobrazijo o tej tematiki in zavarujejo svoje naprave pred morebitnim prenosom zlonamerne programske opreme.
Kljub temu, da si ponudnik prizadeva v spletni trgovini zagotavljati točnost in ažurnost podatkov z vso skrbnostjo, obstaja možnost, da zaradi mnogoterosti izdelkov ali hitrih sprememb informacij so lahko informacije o artiklih, roki dobave, cena ali katere druge informacije drugačne kot je navedeno v spletni trgovini ali pa so te nepopolne. Uporabnik je sam odgovoren preveriti informacije, če obstaja sum pred napačnimi in nepopolnimi informacijami. Pridržujemo si pravico do spremembe informacij o produktu vključno s slikami in vsemi ostalimi pripadajočimi informacijami brez predhodnega obvestila.
Ponudnik ni odgovoren za občasno nedelovanje spletne trgovine in tudi ne za morebitno škodo nastalo zaradi nedostopnosti, uporabe, nezmožnosti uporabe informacij v spletni trgovini.
V primeru, da je uporabnik naročil artikel, ki ima navedene napačne ali nepopolne informacije, bo ponudnik uporabnika o tem obvestil in omogočil odstop od naročila. V kolikor uporabnik po oddanem naročilu in pred prejetjem artikla na dom sam ugotovi, da ima artikel navedene napačne informacije, je obvezan javiti napako v spletni trgovini, ponudnik pa mu omogoča preklic ali zamenjavo naročila.
Ponudnik se aktivno ukvarja s posodabljanjem fotografij v spletni trgovini. Nekatere lastnosti artikla na sliki ne odražajo dejanskega stanja artiklov (npr. velikost artikla na sliki).
Ponudnik ne odgovarja za vsebino komentarjev v spletni trgovini, ki jih podajo uporabniki. Ponudnik lahko zavrne komentarje, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča dejstva ali žaljive vsebine tako za druge uporabnike kot tudi za samega ponudnika.
Ponudnik si pridržuje pravico do vsebinskih in drugih sprememb v splošnih pogojih poslovanja in spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.
Ponudnik si pridržuje pravico za spremembo prodajne ponudbe v spletni trgovini brez predhodnega obvestila. Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletni strani. V posameznih primerih pa se lahko zgodi, da vam ponudnik izdelka ne more dostaviti, ker je razprodan in ni več na zalogi. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.
14. Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi podjetje ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Podjetje kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
15. Končne določbe
Splošni pogoji imajo skupaj z opravljenim naročilom storitev in blaga preko spletnega mesta, kot tudi uporabo spletne strani in vseh podstrani tega spletnega mesta, naravo pogodbe sklenjene med uporabnikom spletne strani ali kupcem na eni strani in podjetjem na drugi strani.
V kolikor bi se iz izkazalo, da je katerakoli izmed določb teh splošnih pogojev (v celoti ali deloma) nična ali na kakršenkoli drug način neveljavna, se takšna določba šteje za izbrisano (deloma ali v celoti), preostanek splošnih pogojev pa ostane v veljavi (delna ničnost).
Uporabnik jamči, da ima polno sposobnost za prevzem pravic in obveznosti, ki izhajajo iz teh splošnih pogojev. Hkrati uporabnik jamči, da za izvajanje obveznosti iz teh splošnih pogojev ne potrebujete soglasja ali odobritve s strani katerekoli tretje osebe.
Kupec jamči, da je pred sprejemom pogojev, le-te pozorno prebral in je v celoti seznanjen s temi splošnimi pogoji, zlasti z omejitvami odgovornosti, ki so vzpostavljene.
Za te splošne pogoje velja pravo Republike Slovenije. Za vse spore, ki izvirajo iz teh splošnih pogojev, so pristojna sodišča v Republiki Sloveniji.
Kupec nima pravice spreminjati ali se odpovedati, v celoti ali deloma, veljavnosti katere od določb iz teh splošnih pogojev. Podjetje ima pravico kadarkoli spremeniti te pogoje. Vsaka sprememba bo objavljena na spletnem mestu. Šteje se, da se kupec strinja z vsakokratnimi spremembami, v kolikor nadaljujete z uporabo spletnega mesta.
Ti splošni pogoji predstavljajo celoten dogovor, ki velja med pogodbenima strankama. Vsi morebitni predhodni dogovori ali pogajanja, pisni ali ustni, so v celoti nadomeščeni s temi pogoji.
Ti pogoji pričnejo veljati 13.junija 2025 za uporabnike, ki kupijo blago ali storitev na ta ali po tem datumu. Z dnem pričetka veljave teh pogojev, prenehajo veljati dosedanji pogoji poslovanja. Ti splošni pogoji poslovanja se objavijo in do so dostopni na spletnem mestu dorinSijaj.si.
Naziv: Dorin Dom d. o. o.,
Naslov: Miklavška cesta 59A, 2311 Hoče,
Status subjekta: vpisan
Datum vpisa subjekta v register: 24.03.2022
Srg vpisa subjekta: 2022/39547
Matična številka: 9093010000
Davčna številka: SI68290934
Elektronski naslov: info@dorinsijaj.si
Obveznosti plačila DDV: Da