Splošni pogoji poslovanja
Ti splošni pogoji se uporabljajo za vse aktivnosti omogočene v spletni trgovini, ki je dostopna na DorinSijaj.si (v nadaljevanju spletno mesto).
Spletno trgovino DorinSijaj.si upravlja podjetje Dorin Dom d. o. o., Miklavška cesta 59A, 2311 Hoče, Matična številka: 9093010000, Davčna številka: SI68290934 (v nadaljevanju podjetje).
Splošni pogoji so zavezujoči za vse uporabnike, ki imajo dolžnost, da pogoje pozorno preberejo. Šteje se, da se uporabnik z uporabo spletne strani strinja s temi splošnimi pogoji. V kolikor se uporabnik deloma ali v celoti ne strinja s splošnimi pogoji, mora takoj prenehati uporabljati spletno stran.
Spletno mesto je na voljo v stanju „takšno kot je“. Podjetje ne podaja nikakršnih garancij ali jamstev, ne neposrednih, ne posrednih, v zvezi z lastninsko pravico, trženjem ali kakršnokoli ustreznostjo za katerikoli namen, za izdelke, ki so ponujeni na spletnem mestu.
Podjetje si prizadeva zagotavljati natančnost in ažurnost podatkov na spletnem mestu. Hkrati si pridržuje pravico, da spreminja vsebino spletnega mesta ali preneha z njegovim dopolnjevanjem kadarkoli, brez vsakršnega predhodnega obvestila. Prav tako lahko kadarkoli in brez kakršnegakoli obvestila spremeni storitve, izdelke, cene ali programe, opisane na tem spletnem mestu.
1. Definicije
»Podjetje« je družba Dorin Dom d. o. o., Miklavška cesta 59A, 2311 Hoče, ki je lastnik in upravitelj spletnega mesta DorinSijaj.si, kjer deluje spletna trgovina. V tej zvezi je podjetje Dorin Dom d. o. o. ponudnik oz. prodajalec artiklov v spletni trgovini.
»Spletno mesto« je spletna stran, dostopna na DorinSijaj.si, ki jo upravlja podjetje in kjer deluje spletna trgovina.
»Uporabnik« je vsaka oseba, ki uporablja spletno mesto.
»Kupec« je vsaka oseba, ki opravi nakup v spletni trgovini.
»Potrošnik« je fizična oseba, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti.
»Politika zasebnosti« je dokument, kjer so na voljo vse informacije o obdelavi osebnih podatkov, ki poteka v okviru spletnega mesta. Dostopna je na tej povezavi.
»Politika uporabe piškotkov« je dokument, kjer so na voljo vse informacije o uporabi piškotkov, ki poteka v okviru spletnega mesta. Dostopna je na tej povezavi.
»Pravica do odstopa nakupa« je pravica potrošnika, da v roku 14 dni od dobave odstopi od nakupa brez navedbe razloga.
»Reklamacija« je postopek uveljavljanja pravic z naslova jamčevanja za napake (napačen, poškodovan, manjkajoč izdelek).
2. Spletna trgovina DorinSijaj.si
Spletna trgovina je namenjena končnim potrošnikom (B2C) ter pravnim osebam in gospodarskim subjektom (B2B). Spletna trgovina omogoča možnost izdaje računov pravnim osebam in drugim zavezancem za DDV. Naknadni popravki izdanih računov iz fizične na pravno osebo niso mogoči. V primeru, da želite vzpostaviti kontinuiran B2B odnos z našim podjetjem ter v primeru nakupa večje količine izdelkov (celoten paket /karton), se lahko obrnite tudi na info@dorinsijaj.si.
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika in spletne trgovine ter urejajo poslovni odnos med spletno trgovino in kupcem. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.
Za opravo nakupa je kupec dolžan sprejeti splošne pogoje v celoti, kot veljajo v času izvedbe nakupa. Potrditev splošnih pogojev ob oddaji naročila preko spletne trgovine predstavlja zavezujočo pogodbo med kupcem in podjetjem in seznanjenost z vsebino teh splošnih pogojev.
a) Vzdrževanje in posodabljanje
Spletna trgovina je kupcem na voljo ves čas, pri čemer si podjetje pridržuje pravico, da spletno trgovino začasno onemogoči ali ukine brez vnaprejšnjega opozorila.
Zaradi vzdrževanja in posodabljanja je lahko spletna trgovina začasno nedostopna oz. je izvršitev plačil začasno onemogočena. Podjetje ne nosi odgovornosti za kakršnokoli škodo, ki bi lahko nastala v času vzdrževanja in/ali posodobitve spletne trgovine.
b) Dostopnost informacij
Podjetje se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:
- podatke o podjetju, vključno s podatki o vpisu v register z navedbo registra in številke vpisa,
- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta),
- bistvene lastnosti artiklov ter rok veljavnosti tega podatka,
- dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
- pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),
- cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,
- način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,
- časovno veljavnost ponudbe,
- rok, v katerem lahko potrošnik odstopi od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
- pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Pri pripravi ali delovanju spletne strani lahko pride do napak, na katere podjetje ne more vplivati in zanje ne odgovarja.
c) Izvedba nakupa
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu »Naročilo potrjeno«). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji nakupa fiksirani in veljajo tako za prodajalca kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče. Kupoprodajna pogodba (t. j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku podjetja.
Postopek nakupa:
- Kupec v ponudbi spletne trgovine izbere želen artikel ter željeno količino in izbiro potrdi s klikom na gumb »Dodaj v košarico«. V primeru nakupa več različnih artiklov, se postopek pri vsakem artiklu lahko ponovi. Ko je zbiranje artiklov končano kupec nadaljuje nakupni proces s klikom na »Nadaljuj na blagajno«.
- V naslednjem koraku kupec izpolni obrazec z osebnimi podatki, ki so potrebni za dostavo željenega naročila. Po izpolnitvi obrazca ima kupec v določenih primerih možnost izbrati več različnih načinov dostave, ter dodati k naročilu dodatne izdelke ali storitve. Kupec je v tem koraku obveščen tudi o predvidenem terminu dostave. Pred zaključkom nakupa ima kupec možnost izbrati med različnimi plačilnimi metodami. Glede na izveden izbor se kupcu pred zaključkom nakupa ponovno izračuna končna vrednost naročila za plačilo. Kupec nakupni proces zaključi s klikom na »Zaključi nakup«.
- Po zaključenem nakupu se kupcu na spletni strani prikaže potrditveno sporočilo, da je bilo naročilo uspešno oddano skupaj z podrobnostmi oddanega naročila.
Takoj po opravljenem in obdelanem naročilu prejme kupec na vpisan elektronski naslov (glej 2. točka zgoraj) potrditveno elektronsko sporočilo s povzetkom naročila, ki se šteje kot račun. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Hkrati je podano obvestilo o pravici do odstopa od nakupa. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov prodajalec ni dolžan upoštevati.
Vse informacije, ki jih kupec posreduje pri izvedbi naročila se obravnavajo skladno s politiko zasebnosti.
Ob potrditvi naročila se zaračuna celoten znesek izbranega nakupa, vključno z morebitnimi stroški dostave ali drugimi stroški, ki se aplicirajo na nakup. O vseh dodatnih stroških je kupec obveščen pred izvedbo nakupa. Dodatni stroški so lahko povezani tudi z izbranim načinom plačila.
d) Dodatno glede nakupa
Kupec je dolžan naročeni paket prevzeti in plačati odkupnino. V primeru lažnih naročil se informacija o IP naslovu s katerega je bil opravljen goljufiv nakup, odstopi v nadaljnjo obravnavo varnostnim in pravosodnim organom kot zloraba spletne trgovine oz. povezan kibernetski kriminal.
Ponudnik (podjetje) ima pravico, da odkloni/zavrne prodajo in pošiljanje naročil tistim kupcem, ki so v preteklosti podjetje oškodovala zaradi neprevzema paketa. Ponudnik te kupce obvesti po elektronskem sporočilu in jih seznani, da jim je naročilo iz plačila po povzetju spremenil v plačilo »nakazilo na TRR«. Stranka se sama odloči, ali bo naročilo poravnala ali ne. V kolikor ga ne, ponudnik kupcu ne pošlje oddanega naročila. Naročila s plačilom po TRR so odpremljena, ko/če ponudnik od kupca prejme plačilo na svoj bančni račun.
e) Nakup za pravne osebe in gospodarske subjekte (B2B)
Ti splošni pogoji se smiselno uporabljajo za odnose B2B.
Postopek nakupa za pravne osebe in gospodarske subjekte (podjetnik, družba, javni zavod) je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da v prvem koraku takšen kupec izbere opcijo račun na podjetje in potrdi strinjanje s pogoji poslovanja. Prodajalec si pridružuje pravico, da za posamezne artikle onemogoči izdajo računa na pravno osebo.
V primeru izdaje računa na podjetje, kupec sprejme pogoje poslovanja, ki veljajo za odnose B2B. Bistvena razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: gospodarski subjekti in druge pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Za pravne osebe torej ne veljajo pravice opredeljene v točki 7. teh splošnih pogojev.
Pravnim osebam in gospodarskim subjektom je omogočeno vračilo dobavljenih artiklov v okviru jamčevalnih zahtevkov na podlagi splošnih pravil Obligacijskega zakonika (izključena je uporaba zakonodaje s področja varstva potrošnikov).
Vračilo kupnine za pravne osebe in gospodarske subjekte, ni možno.
Spletna trgovina pravnim osebam in gospodarskim subjektom omogoča naslednje načine plačila:
- z gotovino ob prevzemu oz. plačilo ob povzetju (z zakonskimi omejitvami gotovinskega plačevanja do vsakokrat predpisane višine z zakonom)
- z nakazilom na račun po ponudbi/predračunu
- s plačilno oziroma kreditno kartico
- odloženo plačilo (velja za organizacije javne in lokalne uprave ter podjetja, ki dosegajo ustrezno boniteto).
Pri posameznih naročilih z izbranim načinom plačila ob povzetju oz. prevzemu, si prodajalec pridružuje pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun po ponudbi/predračunu.
3. Cena, plačilo, promocije
a) Cene
Vse cene na spletnem mestu so navedene v EUR in vsebujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila. Ponudba velja do preklica.
b) Metode plačila
Spletna trgovina omogoča naslednje oblike plačila:
- Plačilo po povzetju – kupec plača dostavljavcu z gotovino ali kreditno kartico, ko slednji dostavi naročeno blago na kupčev naslov;
- Plačilo s kreditno kartico.
Kupec jamči, da ima sposobnost in pravico opravljati transakcije skladno z izbrano metodo plačila. Z izbrano metodo plačila kupec določi način morebitnega nadaljnjega denarnega toka, ki bo potekal med strankama. Skladno z izbrano metodo plačila je kupec dolžan v celoti poravnati stroške naročila (vključno z morebitnimi stroški povezanimi s samo transakcijo in dostavo).
Podjetje si pridržuje pravico, da izbrano plačilno metodo verificira z dvostopenjsko avtentikacijo (potrdilo o izvršenem plačilu).
c) Promocijska koda
V spletni trgovini potekajo popusti in druge akcije, ki prinašajo različne ugodnosti pri nakupu in so časovno omejene (koda za popust, promocijska koda in bonus).
Aktivno promocijsko kodo kupec poišče v oglasnih sporočilih ali katerem drugem mediju. V primeru, da kupec izkoristi promocijsko kodo, vendar naročilo s koriščeno kodo kasneje prekliče, do nove ugodnosti iste kode ni več upravičen.
Postopek uporabe promocijske kode: Ko je zbiranje artiklov končano kupec nadaljuje nakupni proces s klikom na »Nadaljuj na blagajno«, kjer izbere način dostave, navede naslov za dostavo in izbere način plačila. V istem koraku se nahaja polje »promocijska koda«, kamor kupec vpiše promocijsko kodo in vnos potrdi s klikom na gumb »Uporabi«.
V vsakem nakupu je možno izkoristiti le eno promocijsko kodo (na primer: ob naročilu 2 artiklov lahko sočasno uporabite največ 1 promocijsko kodo). Vrednost naročila mora biti vsaj 1 € višja od vrednosti promocijske kode za popust. Ko kupec vpiše promocijsko kodo, se vrednost promocijske kode avtomatsko odšteje od cene naročila v zadnjem koraku – Povzetek naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati. Kombinacija različnih oblik ugodnosti (koda za popust, promocijska koda in bonus) znotraj istega naročila ni mogoča.
Določene promocije so omejene na nove uporabnike, ki še niso opravili nakupa v spletni trgovini, kar pomeni, da ugodnost ne velja za obstoječe uporabnike. Vsakršni poskusi izigravanja promocij v nasprotju z njihovim namenom se nemudoma blokirajo, elektronski naslovi, uporabljeni za zlorabo pa se izbrišejo brez predhodnega opozorila. Popusti in druge akcije se praviloma ne seštevajo, razen če je to izrecno navedeno ob posamezni promociji.
Pridržujemo si pravico, da nekajkrat na mesec pošljemo komercialne emaile in novice, ki so povezane z našimi izdelki ali promocijami.
4. Nagradne igre
a) Temeljni pojmi
Organizator nagradne igre je podjetje.
Udeleženec nagradne igre je lahko (le) fizična oseba, ki sodeluje v razpisanih nagradnih akcijah. Za sodelovanje v nagradni igri ni potreben nakup storitev ali proizvodov organizatorja nagradne igre.
Dobitnike nagrad določi funkcija računalniškega izbora naključno ali jih določi komisija organizatorja.
b) Pravica sodelovanja v nagradni igri (in ostalih podelitvah artiklov ali bonov)
Udeleženci nagradne igre so lahko fizične osebe, ki so državljani Republike Slovenije. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, zaposlene pri organizatorju nagradne igre in njihovi ožji družinski člani ter osebe zaposlene pri drugih pravnih osebah, povezanih z izvedbo te nagradne igre. Pravne osebe ne morejo biti udeleženec nagradne igre. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, ki ne sprejmejo pravil nagradne igre. Šteje se, da je udeleženec sprejel pravila nagradne igre s tem, ko je sodeloval v razpisani nagradni igri.
c) Elektronsko nagradno žrebanje
V žrebanju lahko sodelujejo vsi udeleženci nagradne igre. En udeleženec lahko v nagradnem žrebanju sodeluje samo enkrat. Rezultat žreba je dokončen. Pritožba ni mogoča. Dobitnik bo o prejetju in načinu prevzema nagrade obveščen po elektronski pošti.
d) Obveznosti izžrebanca
Izplačilo nagrade v gotovini ni možno, ravno tako je ni mogoče zamenjati za drug artikel. Dobitnik je dolžan organizatorju nagradne igre v pisni obliki (e-pošta) posredovati svoje osebne podatke – ime, priimek, naslov, e-naslov in telefonsko ter davčno številko, vse najkasneje v dveh dneh po prejemu obvestila, da je dobitnik nagrade.
Plačilo vseh davkov od nagrad (vključno z DDV-jem) je odgovornost organizatorja. Organizator bo dobitnikom nagrad poslal potrdilo v skladu z zakonom o dohodnini in pravilnikom o dostavi podatkov za odmero dohodnine. Nagrajenec je dolžan prijaviti vrednost nagrade v napoved za odmero dohodnine. Ob prevzemu nagrade je nagrajenec dolžan izpolniti izjavo o prevzemu nagrade. Organizator ni odgovoren za davke, ki se lahko pojavijo v povezavi s kakšnimi drugimi nagradami. V kolikor nagrajenec ne izpolni vseh obveznosti po teh splošnih pogojih in organizatorju ne posreduje zahtevanih podatkov, se šteje, da nagrajenec nagrade ne želi sprejeti ter je tako organizator v razmerju do nagrajenca prost vseh obveznosti po tej nagradni igri in pridobi pravico z nagrado razpolagati v kakršenkoli drug namen. Nagrade niso prenosljive. V kolikor organizator nagradne igre v roku treh (3) delovnih dni od trenutka, ko dobitniku pošlje obvestilo o tem, da je bil izžreban, iz katerega koli razloga (npr.: dobitnik izjavi, da nagrade ne želi sprejeti, naslov ali elektronski naslov je nepopoln ali napačen ipd.) ne prejme vseh potrebnih podatkov ter izjave, da želi prejeti nagrado, se šteje, da dobitnik nagrade ne želi sprejeti ter je tako organizator v razmerju do izžrebanca prost vseh obveznosti po tej nagradni igri in pridobi pravico z nagrado razpolagati v kakršenkoli drug namen.
e) Varstvo osebnih podatkov
Organizator nagradne igre vse osebne podatke, ki jih ob izvedbi nagradne igre pridobi od udeležencev, varuje v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Organizator sme osebne podatke, pridobljene od udeležencev uporabljati izključno za namene, za katere so bili pridobljeni. Udeleženec nagradne igre soglaša, da mu organizator lahko pošilja obvestila v zvezi s ponudbo organizatorja. Udeleženec oziroma njegov skrbnik ali zakoniti zastopnik lahko kadarkoli prekliče svoje soglasje za uporabo osebnih podatkov, pridobljenih v nagradni igri za namene neposrednega trženja. Organizator nagradne igre si pridržuje pravico, da podelitev nagrad organizira kot javni dogodek. S sodelovanjem v nagradni igri udeleženec dovoljuje, da se njegovo ime in naslov uporabijo v avdio, foto in video materialu organizatorja nagradne igre. Izžrebanec dovoljuje organizatorju nagradne igre objavo svojih osebnih podatkov v sredstvih javnega obveščanja in na svetovnem spletu z namenom obveščanja o rezultatih žrebanja oziroma prevzema nagrade.
f) Objava pravil nagradne igre
Udeleženci nagradne igre z oddajo svojih podatkov prek vnosne forme na tej strani soglašajo, da so s pravili seznanjeni in se zavezujejo, da bodo ravnali v skladu s pravili nagradne igre. V primeru kakršnegakoli spora ali nejasnosti štejejo ta pravila za primarna v odnosu do vseh morebitnih drugih objav, bodisi v tiskani, elektronski ali katerikoli drugi obliki.
5. Dostava blaga
Naročeni izdelki bodo dostavljeni na naslov, ki ga je udeleženec ali kupec navedel kot naslov za dostavo. Predviden rok dostave je kupcu na voljo ob oddaji naročila. Podjetje pa si pridržuje pravico, da dostavni rok podaljša v primeru povečanega povpraševanja ali zamud dostavnih služb. Dostave potekajo večinoma v dopoldanskem času. V primeru, da v času dostave pošiljke ne morete prevzeti, dostavna služba s kupcem poskuša uskladiti način in kraj dostave.
a) Neuspešna dostava
V primeru, da dostavljavec s kupcem ne uspe vzpostaviti stika, niti se kupec ne odzove na sporočilo dostavljalca kje, od kdaj in v kakšnem roku lahko kupec prevzame naročilo oziroma paket, se ob neuspehu vročitve, paket z izdelki vrne pošiljatelju.
Za neuspešno dostavljena pred-plačana naročila, se vračilo kupnine (z odbitimi strošk dostave) izvede samodejno v 8 (osmih) delovnih dneh po tem, ko skladišče evidentira vračilo paketa oz. podjetje ugotovi, da paket ni bil uspešno dostavljen. Ta določba ne velja za odnose B2B.
b) Ne prevzem blaga in krivda kupca
Za neuspešno dostavljena naročila s plačilom po povzetju se šteje, da pogodba še naprej velja. V kolikor kupec paketa ne prevzame se šteje, da s tem podjetju povzroča finančno škodo.
V kolikor kupec naročenega blaga, ki je poslano s plačilom po povzetju ne prevzame v nobenem primeru, in je po preteku čakalnega roka na prevzemni točki vrnjen na naslov podjetja, NE gre za opcijski odstop od pogodbe po Zakonu o varstvu potrošnikov. Pogodba je v takšnem primeru še naprej veljavno sklenjena oz. preneha enostransko po krivdi kupca. Kupec zato odgovarja prodajalcu za škodo, ki mu nastane zaradi pošiljanja in vračanja izdelkov podjetju, za kar mu prodajalec izstavi račun, ki ga je kupec dolžan poravnati. Stroški ne prevzema naročila znašajo minimalno 10,00 EUR in vključujejo administrativne stroške, stroške pakiranja, pošiljanja in vračila pošiljke. V primeru neplačila navedenega računa, se zadeva ureja z izterjavo. Izterjavo ureja zunanje podjetje.
c) Stroški dostave
V ceni artiklov ni vključen morebiten strošek dostave. Strošek dostave je razviden v spletni trgovini, kjer kupec izbere način dostave. Ob zaključku naročila se prikaže pregled cene, ki je razdeljen na strošek nakupa, strošek dostave in skupen strošek.
6. Varnostna opozorila k uporabi vseh izdelkov
Uporaba izdelkov spletne trgovine je lahko povezana z določenim tveganjem za zdravje in življenje.
S sklenitvijo kupoprodajne pogodbe je kupec seznanjen in izrecno soglaša, da uporaba takšnih izdelkov predstavlja določeno tveganje, ki ga kupec v celoti sprejema. Z naročilom in/ali uporabo teh izdelkov se kupec nadalje strinja, da je seznanjen s tveganji, ki lahko vključujejo tveganje nastanka bolezni, poškodbe, invalidnosti ali smrti. Zgolj primeroma se navaja, da lahko posamezen izdelek povzroča hude opekline kože in poškodbe oči ter je ob zaužitju zdravju škodljiv. Kupec v celoti prevzema odgovornost za kakršnekoli posledice, ki bi lahko izvirale iz naročila in/ali uporabe izdelkov.
Neugodni učinki ponujenih izdelkov na zdravje ljudi in okolje so v skladu z relevantno zakonodajo nanizani v navodilih za uporabo konkretnega izdelka. Navodila za uporabo so skladna z varnostnimi listi, izdanimi na podlagi registracije, evalvacije, avtorizacije in omejevanja kemikalij v skladu s pravom EU.
Pred uporabo vsakega izdelka je potrebno skrbno in natančno prebrati navodila o uporabi. Izdelkov ni dovoljeno uporabljati na načine, ki niso navedeni v navodilih.
Vsak izdelek, je potrebno pred uporabo na varen način preizkusiti. V kolikor kupec ni popolnoma prepričan, na kakšen način bi izdelek preizkusil ima dolžnost, da izdelka ne uporablja, pač o tem obvesti prodajalca oz. v primeru, da je kupec potrošnik izdelek nemudoma vrne.
Kupec oziroma uporabnik mora pred uporabo prebrati in upoštevati navodila, priložena določenemu izdelku. Podjetje ne prevzema nikakršne odgovornosti za škodo, posredno ali neposredno, ki bi lahko nastala z uporabo izdelkov, naročenih preko spletnega mesta, ne glede na to ali je šlo za pravilno ali nepravilno rabo izdelka s strani kupca ali tretje osebe. Ta izključitev je v veljavi v največji možni meri, ki jo dopušča zakonodaja.
V primeru odškodninskega zahtevka proti podjetju, podjetje svojo odgovornost za škodo omejuje na trikratnik prodajne vrednosti izdelka.
Podjetje si prizadeva za čim podrobnejši in pravilnejši opis izdelkov in slik. Kljub temu, ne more zagotoviti, da so vsi navedeni podatki o izdelkih in njihove slike popolnoma točni. Določeni izdelki se lahko pridobivajo od različnih dobaviteljev, zato lahko pride do manjših odstopanj pri embalaži ali izgledu izdelka. Ta odstopanja nikakor ne vplivajo na kvaliteto ali funkcionalnost izdelka.
7. Pravica do odstopa od nakupa
Potrošnik, ki je opravil nakup preko spletne trgovine, ima v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov pravico do odstopa od pogodbe. Odstop od pogodbe je mogoč v roku 14ih dni od datuma dostave naročila, ki ga podjetju sporoči dostavna služba. Potrošniku ni potrebno navesti razloga za svojo odločitev. Odstop od pogodbe velja le za kupce, ki so fizične osebe, ki pridobivajo ali uporabljajo blago in storitve za namene izven njihove poklicne ali pridobitne dejavnosti.
Šteje se, da je kupec podal odstopno izjavo pravočasno, če jo odda v roku, določenem za odstop od pogodbe. Potrošnik lahko svoj odstop od pogodbe izrazi tako, da izpolni poseben obrazec za odstop in ga pošlje podjetju. Odgovornost za dokazovanje pravilne uveljavitve pravice do odstopa nosi potrošnik. Obvestilo o odstopu lahko predložite tudi z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopate od pogodbe. Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa iz tega člena nosi potrošnik.
Pri odstopu od pogodbe je kupcu na voljo vračilo denarja ali menjava, ne pa tudi dobroimetje.
Po podani odstopni izjavi, morate blago vrniti v 14 dneh od dneva, ko ste podali odstopno izjavo. Blago vrnete na naš naslov: Dorin Dom d. o. o., Miklavška cesta 59a, 2311 Hoče. Šteje se, da ste pravočasno vrnili blago, če ga pošljete na naslov podjetja, pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Izdelke vrnite kot paketno pošiljko, pri čemer je potrebno paket ustrezno označiti (podatki, ki jih prejmete tekom postopka vračila).
Izdelek je potrebno vrniti nepoškodovan v nespremenjeni količini in v originalni embalaži oz. embalaži, ki izdelek zaščiti na enak način kot originalna embalaža. V primeru poškodbe ali uporabe izdelka ali originalne embalaže si trgovina pridržuje pravico uveljavljanja zahtevka za povračilo zmanjšane vrednosti izdelka.
V primeru odstopa od pogodbe, krijete le stroške vračila blaga, ki jih ne povračamo.
V kolikor ste naročeno blago že plačali, vam bomo vrnili vsa prejeta plačila, ki ste jih opravili zaradi naročila nemudoma, oziroma najkasneje v 8 delovnih dneh od vrnitve pošiljke na naš naslov. Pošiljka je vrnjena na naš naslov, ko jo skladišče evidentira kot vrnjeno pošiljko.
Pridržujemo si pravico, da prejeto plačilo zadržimo do vračila izdelkov, ki so predmet odstopa od pogodbe. To velja, razen v situacijah, ko podjetje omogoča, da blago prevzame samo.
Prejeta plačila vam bomo vrnili z enakim plačilnim sredstvom, kot ste ga uporabili ob nakupu. V primeru izbire plačilne metode »Plačilo po povzetju«, hkrati izrecno soglašate, da se vračilo kupnine lahko izvede na vaš osebni TRR, ki nam ga boste posredovali v primeru odstopa od nakupa.
Svetujemo, da paket pošljete priporočeno s potrdilom o pošiljki, tako bo mogoče vašo reklamacijo rešiti tudi v primeru izgubljenega paketa, na podlagi potrdila o dostavi prek sledilne številke.
Izjeme od pravice do odstopa od pogodbe
Izvajanje pravice do odstopa je izključeno za naslednje pogodbe:
- o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
- o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
- o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
- o opravljanju storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni; (na primer: provizija za plačilo po povzetju, hitra dostava, zavarovanje pošiljke)
- o dobavi zapečatenih avdio- ali video posnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;
- o dobavi časopisov, periodičnega tiska ali revij razen pri naročniških pogodbah za dobavo takih publikacij;
- o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat; (na primer: kozmetika, čistila, polirne paste in kopalke, spodnje perilo, nogavice)
- o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti; (na primer: set/komplet, vsi izdelki iz skrivnostne škatle, oba izdelka iz ponudbe 1+1 brezplačno, kar stranka prejme kot darilo)
- o dobavi alkoholnih pijač, katerih cena je dogovorjena ob sklenitvi prodajne pogodbe in ki se lahko dostavijo po 30 dneh, njihova dejanska vrednost pa je odvisna od nihanj na trgu, na katera podjetje nima vpliva;
- sklenjenih na javnih dražbah;
- pri katerih je potrošnik izrecno zahteval obisk podjetja na domu zaradi izvedbe nujnega popravila ali vzdrževanja. Če podjetje pri takem obisku opravi še dodatne storitve, ki jih potrošnik ni izrecno zahteval, ali dostavi blago, ki ne predstavlja nadomestnih delov, nujno potrebnih za vzdrževanje ali popravilo, ima potrošnik za navedene dodatne storitve in blago pravico do odstopa od pogodbe;
- o nastanitvi, ki ni namenjena stalnemu bivanju, prevozu blaga, najemu vozil, pripravi in dostavi hrane, ali storitvah za prosti čas, pri katerih se podjetje zaveže, da bo izpolnilo svojo obveznost ob točno določenem datumu ali v točno določenem roku;
- o dobavi digitalne vsebine, ki se ne dostavi na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe. (na primer: prenesene digitalne vsebine, e-knjiga)
V kolikor kupec po svoji volji vrne izdelek od katerega odstop od nakupa ni mogoč, ali izven predvidenega 14 dnevnega roka za odstop od nakupa, izven predvidenega 14 dnevnega roka za vračilo artikla po obvestilu o odstopu od nakupa ali izdelek, ki ni bil kupljen v naši trgovini, vam bomo tak izdelek vrnili le ob plačilu 10 EUR, ki predstavlja strošek obdelave neupravičene reklamacije.
8. Pravno obvestilo
Spletna trgovina DorinSijaj.si in vsi podatki na njej, besedila, slike izdelkov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.
9. Odgovornost za stvarne napake
Prodajalec odgovarja za stvarne napake, ki jih je stvar imela takrat, ko je nevarnost prešla na kupca, ne glede na to, ali mu je bilo to znano ali ne. Prodajalec odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo potem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem. Neznatna stvarna napaka se ne upošteva.
Kot kupec, ki ni potrošnik imate pravico, da uveljavljate svoje pravice iz naslova očitne napake ob upoštevanju določil Obligacijskega zakonika. Kupec lahko zahteva po lastni izbiri:
- Odpravo napake
- Vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako
- Zamenjavo blaga
Vračilo kupnine za pravne osebe in gospodarske subjekte ni možno.
a) Uveljavljanje napake za potrošnike
Kot potrošnik imate pravico, da uveljavljate svoje pravice iz naslova očitne napake ob upoštevanju določil Zakona o varstvu potrošnikov in Obligacijskega zakonika. Potrošnik lahko zahteva po lastni izbiri:
- Odpravo napake
- Vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako
- Zamenjavo blaga
- Vračilo plačanega zneska
Če potrošnik ugotovi očitno napako, mora o tem nemudoma, najkasneje v roku osem (8) dni obvestiti ponudnika. V primeru, da tega ne stori, do ponudnika ne more uveljavljati nobene odškodninske zahteve. Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če menite, da ima kupljen izdelek napako, nas čim prej kontaktirajte na elektronski naslov info@dorinsijaj.si in priložite vaš račun ali številko naročila, ter čimbolj podrobno opišite napako in v tej zvezi predložite dokaz (npr.fotografijo). V najkrajšem možnem času vam bomo ponudili zamenjavo artikla ali možnost za vračilo kupnine. Če napaka ni sporna, mora podjetje čim prej, najkasneje pa v roku 60 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora podjetje v roku 8 dni podati potrošniku pisni odgovor. Ponudnik ni odgovoren za napake, ki so vidno povzročene s strani kupca. Reklamacija se ne upošteva:
- če ugotovimo, da je bilo blago poškodovano zaradi nepravilnega ali malomarnega ravnanja kupca,
- če zraven ni priložena kopija računa,
- če so blagu odstranjene originalne etikete-kartončki, če so vidni znaki uporabe.
b) Jamčevalni zahtevki in druge pravice potrošnika
V primeru neskladnosti blaga je potrošnik, ki je o neskladnosti blaga obvestil prodajalca, pod pogoji in v vrstnem redu iz tega odseka, upravičen da:
- zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga;
- zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.
Potrošnik lahko zadrži plačilo preostalega dela kupnine ali dela tega preostalega dela kupnine, dokler prodajalec ne izpolni svoje obveznosti iz tega odseka. Potrošnik to pravico uveljavlja z izjavo, s katero prodajalca obvesti o svoji odločitvi.
V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza blaga, ki nastanejo zaradi uveljavljanja jamčevalnega zahtevka iz prvega odstavka tega člena.
c) Vzpostavitev skladnosti
Potrošnik lahko od prodajalca zahteva, da v razumnem roku od trenutka, ko prodajalca obvesti o neskladnosti, ki ni daljši od 30 dni, brezplačno vzpostavi skladnost blaga brez znatnih nevšečnosti za potrošnika, pri čemer se upoštevata zlasti narava blaga in namen, za katerega potrošnik blago potrebuje.
Rok iz prejšnjega odstavka se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni. Pri določitvi podaljšanega roka se upoštevajo narava in kompleksnost blaga, narava in resnost neskladnosti ter napor, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave. O številu dni za podaljšanje roka in razlogih za njegovo podaljšanje prodajalec obvesti potrošnika pred potekom roka iz prejšnjega odstavka.
Šteje se, da je skladnost blaga vzpostavljena brezplačno, če prodajalec nosi tudi plačilo potrebnih stroškov, ki nastanejo pri vzpostavitvi skladnosti blaga, zlasti stroške pošiljanja, prevoza, dela ali materiala.
Da bi se vzpostavila skladnost blaga, lahko potrošnik izbere med popravilom blaga in zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom, razen če:
- je izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka nemogoča ali
- izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka predstavlja nesorazmerne stroške za prodajalca v primerjavi z drugim jamčevalnim zahtevkom ob upoštevanju vseh okoliščin.
Okoliščine iz druge alineje prejšnjega odstavka so zlasti vrednost, ki bi jo imelo blago, če ne bi bilo neskladno, pomen neskladnosti in možnost, da bi se potrošniku brez znatnih nevšečnosti zagotovil drug jamčevalni zahtevek.
Prodajalec lahko zavrne potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga, če popravilo in zamenjava nista mogoča ali če bi mu povzročila nesorazmerne stroške ob upoštevanju vseh okoliščin, tudi tistih iz prejšnjega odstavka.
Kadar je za vzpostavitev skladnosti potrebno popravilo ali zamenjava blaga, da potrošnik blago na voljo prodajalcu. Kadar je za vzpostavitev skladnosti potrebna zamenjava blaga, prodajalec zamenjano blago vzame nazaj na lastne stroške.
Kadar je treba blago, ki je bilo nameščeno v skladu z njegovo naravo in namenom, preden se je pokazala neskladnost, za namene popravila ali zamenjave blaga odstraniti, obveznost popravila ali zamenjave blaga vključuje tudi odstranitev neskladnega blaga in namestitev nadomestnega ali popravljenega blaga oziroma kritje stroškov te odstranitve in nove namestitve.
Potrošniku ni treba plačati za običajno uporabo zamenjanega blaga v obdobju pred zamenjavo.
d) Znižanje kupnine in odstop od prodajne pogodbe
Potrošnik lahko zahteva sorazmerno znižanje kupnine ali odstopi od prodajne pogodbe v katerem koli od naslednjih primerov:
- prodajalec ni popravil ali zamenjal blaga ali, kadar je to ustrezno, ni končal popravila ali izvedel zamenjave blaga v skladu s tem zakonom oziroma je zavrnil potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga v skladu s šestim odstavkom prejšnjega člena;
- neskladnost obstaja, čeprav je prodajalec poskušal vzpostaviti skladnost;
- narava neskladnosti je tako resna, da upravičuje takojšnje sorazmerno znižanje kupnine ali odstop od prodajne pogodbe, ali
- prodajalec je izjavil ali pa je iz okoliščin očitno, da prodajalec ne bo vzpostavil skladnosti blaga v razumnem roku ali brez znatnih nevšečnosti za potrošnika.
Ne glede na prejšnji odstavek lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga.
Če potrošnik zahteva sorazmerno znižanje kupnine, je znižanje kupnine sorazmerno zmanjšanju vrednosti blaga, ki ga je potrošnik prejel, v primerjavi z vrednostjo, ki bi jo imelo blago, če bi bilo skladno.
Odstop od prodajne pogodbe potrošnik uveljavlja z izjavo, s katero prodajalca obvesti o odločitvi, da odstopa od prodajne pogodbe.
Kadar se neskladnost nanaša le na del blaga, dobavljenega na podlagi prodajne pogodbe, in obstaja razlog za odstop od prodajne pogodbe v skladu s prvim ali drugim odstavkom te točke, lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe v zvezi s tem blagom in katerim koli drugim blagom, ki ga je pridobil skupaj z neskladnim blagom, če od potrošnika ni mogoče razumno pričakovati, da bo obdržal le blago, ki je skladno.
Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe, potrošnik prodajalcu na stroške prodajalca vrne blago.
Potrošnik ne more odstopiti od prodajne pogodbe, če je neskladnost zgolj neznatna. Dokazno breme glede tega, ali je neskladnost neznatna, nosi prodajalec.
e) Obvestilo o neskladnosti in pregled blaga
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti obvesti prodajalca v dveh mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena.
Potrošnik mora v obvestilu o neskladnosti natančno opisati neskladnost.
Potrošnik prodajalcu omogoči, da blago, za katerega potrošnik zatrjuje, da je neskladno, pregleda.
f) Obstoj neskladnosti
Če je obstoj neskladnosti blaga sporen, prodajalec o tem pisno obvesti potrošnika v osmih dneh od prejema jamčevalnega zahtevka potrošnika.
g) Izguba pravic
Jamčevalni zahtevki in druge pravice potrošnika prenehajo v dveh letih od dneva, ko je potrošnik o neskladnosti blaga obvestil prodajalca.
10. Odgovornost
Za zaplete in težave, ki bi nastale ob morebitni nepravilni uporabi blaga/storitev, podjetje ne odgovarja.
V kolikor se odločite za uporabo spletne trgovine in/ali spletnega mesta, soglašate, da ste to storili prostovoljno in nase prevzeli vsakršno tveganje. Spletno mesto in trgovina sta omogočena ˝takšna kot sta˝, brez kakršnekoli garancije, neposredne ali posredne. Vse omejitve odgovornosti, opredeljene v tem poglavju ali kjerkoli v teh splošnih pogojih, veljajo v največjem možnem obsegu, ki ga dovoljuje zakon.
Podjetje ne jamči za delovanje spletne trgovine in njenih funkcij, prav tako ne garantira, da bo spletna trgovina delovala brez napak, brez virusov ali kakršnekoli virusom podobne škodljive programske opreme. Prav tako podjetje ne jamči, da so informacije, objavljene na spletni strani, točne in celovite. Podjetje ne jamči za kakršnokoli škodo, vključno z, a ne omejeno na: direktno, indirektno ali posledično škodo, ki bi lahko nastala oz. izvirala iz uporabe spletnega mesta.
V kolikor se odločite za uporabo spletne trgovine in izvedbo plačila preko te trgovine, izrecno soglašate, da je uporaba na vašo odgovornost in sami nosite vsa tveganja, povezana z izvedbo plačil preko spletne trgovine, vključno z, a ne omejeno na, neuspela plačila na strani uporabnika, napake pri plačilih in napake pri vračilih plačil v primeru reklamacije. Ta izključitev velja v največjem možnem obsegu, ki ga dovoljuje zakonodaja. Podjetje ne nosi nikakršne odgovornosti za škodo, ki lahko nastane iz uporabe spletnega mesta in/ali izdelkov, ki so na voljo v spletni trgovini.
11. Varovanje osebnih podatkov
Podjetje se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 in ZVOP-1.
Vse podrobne informacije o obdelavi osebnih podatkov, ki poteka na spletnem mestu najdete v zavihku Nastavitve zasebnosti (Politika zasebnosti ter Politika uporabe piškotkov)
Uporabnik se mora zavedati, da je dolžan spletnemu trgovcu posredovati svoje osebne podatke v pravilni in resnični obliki, prav tako je dolžan spletnega trgovca obvestiti o spremembi svojih podatkov. Uporabnik s sprejetjem teh pogojev potrjuje, da so osebni podatki, ki jih je navedel, pravilni.
12. Pritožbe in spori
Podjetje spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov ter se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. Podjetje se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si podjetje prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
V primeru težav se kupec s prodajalcem lahko poveže po elektronski pošti na info@dorinsijaj.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@dorinsijaj.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
13. Izključitev odgovornosti
Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za morebitne posledice pri uporabi spletne trgovine in njenih vsebin, vključno s kakršnokoli materialno ali nematerialno škodo. Uporabnik je sam odgovoren, da vsebino v spletni trgovini uporablja smotrno v svoje najvišje dobro.
Kljub temu, da je spletna trgovina zaščitena s protokolom za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov SSL certifikatom – Secure Sockets Layer (kratica SSL), ki je kriptografski protokol, ki omogoča varno komunikacijo na medmrežju, obstaja možnost za zlorabo spletne trgovine, na kar ponudnik nima vpliva. Iz tega razloga ponudnik izključuje odgovornost pri morebitnem prenosu zlonamerne programske opreme, ki bi se lahko uporabniku namestila na napravo, s katere dostopa do spletne trgovine. Ponudnik svetuje, da se uporabniki pred nevarnostjo okužbe ustrezno izobrazijo o tej tematiki in zavarujejo svoje naprave pred morebitnim prenosom zlonamerne programske opreme.
Kljub temu, da si ponudnik prizadeva v spletni trgovini zagotavljati točnost in ažurnost podatkov z vso skrbnostjo, obstaja možnost, da zaradi mnogoterosti izdelkov ali hitrih sprememb informacij so lahko informacije o artiklih, roki dobave, cena ali katere druge informacije drugačne kot je navedeno v spletni trgovini ali pa so te nepopolne. Uporabnik je sam odgovoren preveriti informacije, če obstaja sum pred napačnimi in nepopolnimi informacijami. Pridržujemo si pravico do spremembe informacij o produktu vključno s slikami in vsemi ostalimi pripadajočimi informacijami brez predhodnega obvestila.
Ponudnik ni odgovoren za občasno nedelovanje spletne trgovine, morebitno netočnost informacij v spletni trgovini in tudi ne za morebitno škodo nastalo zaradi nedostopnosti, uporabe ali nezmožnosti uporabe informacij v spletni trgovini.
V primeru, da je uporabnik naročil artikel, ki ima navedene napačne ali nepopolne informacije, bo ponudnik uporabnika o tem obvestil in omogočil odstop od naročila. V kolikor uporabnik po oddanem naročilu in pred prejetjem artikla na dom sam ugotovi, da ima artikel navedene napačne informacije, je obvezan javiti napako v spletni trgovini, ponudnik pa mu omogoča preklic ali zamenjavo naročila.
Ponudnik se aktivno ukvarja s posodabljanjem fotografij v spletni trgovini, zato je potrebno vse slike jemati kot simbolične. Nekatere lastnosti artikla na sliki ne odražajo dejanskega stanja artiklov (npr. velikost artikla na sliki).
Ponudnik ne odgovarja za vsebino komentarjev v spletni trgovini, ki jih podajo uporabniki. Ponudnik lahko zavrne komentarje, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča dejstva ali žaljive vsebine tako za druge uporabnike kot tudi za samega ponudnika.
Ponudnik si pridržuje pravico do vsebinskih in drugih sprememb v splošnih pogojih poslovanja in spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.
Ponudnik si pridržuje pravico za spremembo prodajne ponudbe v spletni trgovini brez predhodnega obvestila. Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletni strani. V posameznih primerih pa se lahko zgodi, da vam ponudnik izdelka ne more dostaviti, ker je razprodan in ni več na zalogi. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.
14. Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi podjetje ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Podjetje kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
15. Končne določbe
Splošni pogoji imajo skupaj z opravljenim naročilom storitev in blaga preko spletnega mesta, kot tudi uporabo spletne strani in vseh podstrani tega spletnega mesta, naravo pogodbe sklenjene med uporabnikom spletne strani ali kupcem na eni strani in podjetjem na drugi strani.
V kolikor bi se iz izkazalo, da je katerakoli izmed določb teh splošnih pogojev (v celoti ali deloma) nična ali na kakršenkoli drug način neveljavna, se takšna določba šteje za izbrisano (deloma ali v celoti), preostanek splošnih pogojev pa ostane v veljavi (delna ničnost).
Uporabnik jamči, da ima polno sposobnost za prevzem pravic in obveznosti, ki izhajajo iz teh splošnih pogojev. Hkrati uporabnik jamči, da za izvajanje obveznosti iz teh splošnih pogojev ne potrebujete soglasja ali odobritve s strani katerekoli tretje osebe.
Kupec jamči, da je pred sprejemom pogojev, le-te pozorno prebral in je v celoti seznanjen s temi splošnimi pogoji, zlasti z omejitvami odgovornosti, ki so vzpostavljene.
Za te splošne pogoje velja pravo Republike Slovenije. Za vse spore, ki izvirajo iz teh splošnih pogojev, so pristojna sodišča v Republiki Sloveniji.
Kupec nima pravice spreminjati ali se odpovedati, v celoti ali deloma, veljavnosti katere od določb iz teh splošnih pogojev. Podjetje ima pravico kadarkoli spremeniti te pogoje. Vsaka sprememba bo objavljena na spletnem mestu. Šteje se, da se kupec strinja z vsakokratnimi spremembami, v kolikor nadaljujete z uporabo spletnega mesta.
Ti splošni pogoji predstavljajo celoten dogovor, ki velja med pogodbenima strankama. Vsi morebitni predhodni dogovori ali pogajanja, pisni ali ustni, so v celoti nadomeščeni s temi pogoji.
Dorin Dom d. o. o.,
Miklavška cesta 59A, 2311 Hoče,
Matična številka: 9093010000,
Davčna številka: SI68290934